دفتر خدمات کامپیوتری طرح نو


1- دزدی اتومبیل زرهی

به محیط بازی GTA V دقت کنید، هر زمانی که یک نقطه آبی روی نقشه دیدید، دقیقاً همان نقطه یک ماشین زرهی را نشان می‌دهد. اگر دیدید که این ماشین زرهی پارک شده است و یک نفر با کیف، جلو آن حرکت می‌کند، آن فرد را بکشید تا به همین سادگی 5000 دلار به دست بیاورید.

در غیر این صورت ماشین زرهی را بدزدید و درب پشتی را بشکنید. ساده‌ترین راه برای این کار این است که با ماشین به داخل آب بروید و یا اینکه با بمب درب پشتی را باز کنید.

 

2- مهربانی که 100 هزار دلار برایتان به ارمغان می‌آورد

اگر هنگام بازی GTA V متوجه شدید که یک نشان‌گر آبی روی صفحه نمایش داده شد، آن را از دست ندهید. احتمالاً این نشان‌گر از دزدیده‌ شدن دوچرخه یک کودک خبر می‌دهد. اگر این طور بود حتماً دوچرخه را به کودک برگردانید زیرا بعداً متوجه می‌شوید که این کودک یک میلیونر است و در ازای محبتی که به او کرده‌اید، 100 هزار دلار به شما پاداش می‌دهد.

 

3- سرقت از فروشگاه بزرگ ملی و درآمدی نامحدود

اگر هنوز هم می‌خواهید بدانید که چطور در GTA V پولدار شویم، سومین راه یعنی سرقت از فروشگاه بزرگ ملی (Ammu-nation) را از دست ندهید. برای این روش باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. به یک فروشگاه ملی بروید.
  2. از درب ورودی به کارمند فروشگاه شلیک کنید.
  3. همه پول‌های نقد را بردارید.
  4. از فروشگاه خارج شوید و به اندازه 3 ماشین از فروشگاه دور شوید.
  5. حالا دوباره به فروشگاه برگردید و همین مراحل را طی کنید. در کمال تعجب می‌بینید که باز هم پول نقد در فروشگاه وجود دارد. به این ترتیب به صورت نامحدود از همین روش ساده می‌توانید در GTA V پولدار شوید.

 

4- با نجات سردسته اوباش 60 هزار دلار به جیب بزنید

به شمالی‌ترین قسمت خلیج پالتو بروید (در نقشه مکان این خلیج نشان داده شده است) و دو مردی را پیدا کنید که قصد کشتن یک دختر را دارند. این دختر درواقع سر دسته اوباش‌ها و دختر سانی است. این دو مرد را بکشید و دختر را به جایی که می‌خواهد برسانید. بعداً این دختر با شما تماس می‌گیرد و 60 هزار دلار به شما می‌دهد.


منبع:FACEITNEWS